Wednesday, December 19, 2007

kol sana we kol ele ba7ebhom taybeen

كل سنة وأعز الناس طيبة .. كل سنة والامة العربية كلها بخيير وألف صحة و سلامة ,,
وحشتونى يا جماعة أوى بطريقة فظيعة و مخيفة .. أنا رغم انى حسييت لفترة أنى بقيت لوحدى وأنى تايهة وكدة .. بس الحمدة لله لما رجعت أكتب فى المدونة تانى حسييت أنى عمرى ما كنت لوحدى خالص .. ولسة فى ناس بتوحشنى وأنا اللى مش واخدة بالى لانى أقلمت نفسى انى انعزل ولو لى فترة .. عارفة أنة كان قرار غلط .. بس كنت محتاجة أقف مع نفسى شوية كدة أرتاح فيهم .ز لانى كنت خايفة أكتب كلام وانا مخنوقة أضايق بية ناس بتقرأهة .. وكمان أخلى الناس تفهم حاجة غلط فى شخصيتى .. فكان الحل الامثل هو أنى اعتزل فترة .. بس أهوة العيد جة وخرجنى من العزلة االى حطيت جدارها على بابى

kol sana we entom taybeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ..... wa7shny mooooooooooooooot

10 comments:

الأستاذ said...

طب كويس حمد لله على السلامة
كل سنة وإنتي طيبة وربنا يكرمك وإن شاء الله متكونيش لوحدك تاني ومفيش حاجة وحشة ولا حاجة
عيد لذيذ عليكي يارب
تحياتي

Wish I were a Butterfly ... said...

:)

إزيك ياتوتة يا بنوتة؟

يارب تكوني حلوة وكويسة أوي دلوقتي

عارفة إيه؟؟؟؟
أنا بقالي فترة بفكر أعمل الحركة "الوحشة أوي" اللي انت عملتيها دي بس كل شوية أراجع نفسي

حتى من شوية كنت قاعدة بفكر إني عايزة مخي ياخد أجازة تااامة من التفكير لمدة 3 أيام في أي حاجة و كل حاجة، و بعدها بأة.. :)عايزة أجازة من الشغل لمدة أسبوع على الأقل
:)

و بعد كدة أقرر إيه اللي هيحصل في حياتي

طبعا طبعا مستحيل اللي بفكر فيه دة. و هومش قرار صح انك تبعدي عن الدنيا كلها.. و أكيد انت طبعا عارفة الكلام دة.... بس في نفس الوقت..مش عارفة!! يمكن عشان بفكر زيك في الوقت الحالي فحاسة ان ممكن بعدك عن كل حاجة دة يكون فيه حاجة صح شوية

يارب تكوني بعد رجوعك دة بقيتي أحسن وناوية تكملي حياتك عادي، و نشوفك "في البلوج" تاني :))) عشان بجد وحشتيني. أتمنى بجد تكوني أعدت ترتيب أوراقك وعرفتي تقرري أو على الاقل صلحتي الدنيا شوية

شوفي الناس اللي بتحبيها أوي و كلميهم كتير،سواء في العالم الموازي اللي احنا فيه دة،أو في العالم الحقيقي

بجد بجد هم مش هيزهقوا ولا هيتعبوا مهما قلتي..أو يعني...دة اللي أنا شايفاه على الأقل. بالعكس دة هم المفروض يسعدهم انك بتشاركيهم همومك وبتديهم الثقة دي. فاهمة ازاي؟

يارب حياتك كلها تكون سعيدة يامنى
ادعيلي أرجوووووكي

وبجد فرحت أوي برجوعك حتى لو رجوعك دة النهاردة بس

حدوته مصرية said...

كل سنة وانتى طيبة و كويس ان العيد خرجك من حالة العزلة لازم الحالات دى يكون لها خروج دايما

تحياتى

قلب ينبض لله said...

كل سنه وانتي طيبه ياقمر
شغلتينا عليكي الفترة اللي فاتت

كل ما ادخل البلوج بتاعك الائيكي مابتنزليش موضوع جديد

عودة طيبه

oceaneyes said...

بجد بجد انا فرحانة مووووووووووووووووووووووووت عشان انتى جيتى تانى ورجعتلنا يا قمر

والله كان ليكى وحشة كبيييييييييييييييييرة اووووووووى



انا عارفة ان امتحانك الفترة دى ...شدى حيلك يا جميل واعملى انتى بس اللى عليكى وان شاء الله ربنا هايوفقك


.....


ولو على المزاج فإن شاء الله هايتحسن وخصوصا لما تخلصى من هوجة الامتحانات اللى مش بتخلص دى


بس معاكى انتى لازم تخلص ان شاء الله

:D



وكل سنة وانتى طيبة وعيد سعيد يااااااااارب



تحياتى


:)

Banota said...

الاستاذ
وانت طيب يا عم الاستاذ .. عيد لذيذ عليك أنت كمان .. ;)
i wish i were a butterfly
أنا تمام الحمدلله .. ويارب أنتى تكونى بخير.. بصى يا هبة هو أنا عارفة أن الحركة اللى أنا عملتها دى وحشة الى حد ما لانها كانت بتخلينى انأزم أكتر لان مكنش فى حدج جنبى يخرجنى من المود أو أشتكيلة .. أنا عندى ناس كتيير قربيين منى أوى .. بس مفيش حد عارفة أتكلم معاة عن اللى جوايا .. لانى مش عارفة اللى جوايا دة كان أية سببة .. مش عارفة لية انا قررت فجأة أخذ جنب لوحدى .. هقولك على حاجة يمكن اللى خلانى أعمل كدة أوى هو أنى كنت حاسة أن كل اللى عرفتهم فى حياتى خدعونى مرة واحدة .. فحسيت أنى مش قادرة أصدق حد تانى فأنعزلت شوية , بس كان فى ليا بردة اصحاب جنبى بس للأسف مش حسيين نالبى كان جوايا لانى كنت بحاول مش أعرفهم أنا فيا اية .. بس بعد لما زهقت و خلاص كنت هطأ قلتلهم يا جماعة انا فيا كذا وكذا .. مش هقولك انهم مسعدونيش اخرج من الى أنا فية بس هما حاولوا ..
والحمدلله فى الاول والاخر على كل شىء
وكل سنة وأنتى طيبة يا هبة .. وهدعيلك انشاء الله

محمد ياسر
وأنت طيب ومرسى كتير لاهتمامك ومرورك على البلوج بتاعى .. بجد حاجة فرحتنى
قلب ينبض نداء الله
وانتى طيبة وعلى فكرة أنا كمان كنت بدخل البلوج بتاعك .. و بيعجبنى جداً .. كمان بيعجبنى المواضيع الدينية فية أوى .. ربنا يوفقك
oceaneyes
أنتى كمان يا سالى كنتى وحشانى موووووووووووووز
مووز أوى ...
:D
أنا ختهما منك كلمة موز يا سالى .. يلا ربنا معاكى فى الامتحنات
وأنشاء نسمع عن نتيجة كويسة

ولــــــــــو said...

صدقيني ده مش الحل

عايزه تعرفي الحل اسألي الخبير ولو

قلتيلي الحل ايه

الحل انك مش تضيعي لحظه واحده من عمرك
بتندمي على حاجه او حد عرفتيه طالما ان ده مش حاجه غلط
كونهم هما مش قد الثقه اللي اديتيهالهم فيبقى ده من سوء حظهم علشان انتي لما تعرفي هاتسيبيهم فيفقدوا حد قليل جدا انهم يلاقوا زيه
يبقى مين اللي المفروض ينعزل
ده المفروض يولعوا ف نفسهم كمدا
ده انا متاثر جدا للي بيجرالهم
ولا تكوني طيبه زياده انك تسامحيهم
يانهار ابيض
كده بقى انا اخرج من الموضوع علشان بقى اكبر مني

بجد وحشتينا ويارب تكوني بقيتي احسن ويالا بقى ارجعي
كلام محاضره الدكتور علي وحشني جدا

كل سنه وانتي بألف خير

Banota said...

متتخيلش كلامك والله رفع معنوياتى أد أية بجد أنا فرحانة أوى من ساعت لما قريت الكومنت .. وبجد أنا دلوقتى بس عرفت أن ليا أصدقاء بجد .. وكمان عرفت أد أية ربنا بيحبنى وبيبعتلى ناس ترفع من معنوياتى حتى لو مش نعرف بعض .. بجد البوست دة رغم أنى حاساة كئيب فى كلامة بس الكومنتات بجد كلها رفعت من معنوياتى وبالزات الكومنت بتاع "ولو" تقريباً خرجنى من حاجات كتير جوايا ..
ويلا بقى دعواتكم معايا عشان عندى امتحان بكرة .. وأوعدكم أنى المرة الجاية هنزل قصة كتبتها فى لحظات الاكتئاب اللى عشتها بس للاسف القصة ما طلعتش كئيبة
:D
SALAMY LE KOL AS7ABY

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Banota said...

Ahlan